PelinK gokcekocyigit07 ikinci doğumun ilkinde olmadı acaba çok bastırmayla mı ilgili diye düşündüm çok teşekkür ederim
gokcekocyigit07 PelinK yani bende de olmadı, ilk defa da böyle bir soruya denk geldim, yinede doktora sormakta fayda var bence
gokcekocyigit07 PelinK tabi ki ihmal etme sonuçta ameliyat kolay değil Allah korusun riske atma hiç geçmiş olsun