snowpress Şey derlerdi hep ''doğum sancısını farkedersin" gerçekten öyle fark ediyorsunuz. Benim çok sık gelmeye başlamıştı 8dk da bir ile başladı kısa sürede 2 dakikada bire düştü.
Dayanılmayacak gibi değil asla ben dayandım benimle birlikte iki kişi doğurdu onlar da dayandı😀 Allah sabır veriyor dayanıyorsunuz ve zaman çabuk geçiyor. Sancılar sık gelmesine rağmen bence ürkütücü değildi. Yavaş yavaş olmadı birden sık be full sancı geldi. Suyumu hastanede patlattılar biraz hırpaladılar daha çok o yaktı canımı.