Eceatesx Kizlar afedersiniz vajinam çok kötü ağrıyor kasigim agriyor yuruyemiom arada sancı giriyor ama böyle sanki karnımın içi yanıyor gibi ağrı var anliyamadim dahabonce sancım olduğunda birden girerdi bu yavaş yavaş girio canımı acitio 37+0
Neslihnss Eceatesx vallahi 40+2 benimde vajinam çok ağırıyor iki gündür nişanım geldi benim çocuk basıyor biliyorum sizinki de açılma sancı vs olabilir bebiş doğum pozisyonu almış deneme yapıyor da olabilir son haftalar oluyor kesin birşey diyemem sancıların sık ve düzenli gelirse 5 dk da 1 falan acile git derim 👍🏼