Eaf benim 2. Gebeligim daha yorucu zahmetli geçti..
İlk gebeligimde abartısız sadece aynaya bakınca a karnim var hamileyim derdim 😁 hatta karnim bile 7. Aydan sonra çıkmaya başladı gören inanmıyordu hamile olduğuma.. İlk dogumum normaldi.. çok rahat güzel bir doğum olmuştu
- Dogumumda norml olacaktı bir sknti yoktu. Suni almaya başladım çok güzel ilerliyorduk.. ama kizim ani bir supriz yaparak bizleri paniğe soktu ve 4 cm aciklik varken herseh güzel giderken acil spinal sezeryan olmak zorunda kaldım.. e norml doğum tabiki daha kolay ve rahat olduğu için 2. Gebeligimde dogumumda zor geçmiş oldu.. 🤷♀️ simdi sağlıkla yanimda ya çok şükür ona seviniyorum.. nasibimiz böyleymiş demekki ..