Kızlar lütfen doktorunuzu arayın ve hatta gidip gözükün. Kızımı 37+2 de sezeryanla doğurdum ilk karnımda sertlik ve bel ağrım olduğunda pek umursamadim ertesi gün kontrole gittigim de kordonu dolanmisti hemen doğuma aldılar nst de tavandi sancim lütfen sizlerde ihmal etmeyin gözükün..