balpetegiii merhaba canım histeroskopi sonrası için bi bilgim yok ama gecen ay kimyasal geçirdim normal adet oldum ama bi kaç gün uzadı lekelenme tarzında testlerimiz çok benziyor yarın adet günüm ve ben hala yumurtlama göremedim 🙄 Yani şuraya bağlamak istiyorum kanama süresi uzadı belki o yüzden yumurtlama olmadı bizde 🤷♀️ Anlam veremedim