Merhaba kızlar . Ben 38 +2 günlük hamileyim . Geçenlerde bi post paylaşmıştım eşimin ailesiyle çok sorunlarım vardı eşimle boşanmayı düşünüyordum . Kararlıydım . Eşim de herşeyi düzeltmek için çok uğraşmaya başlamıştı artık . Üstüme titriyordu . Bayramda kendi ailesiyle olmamı istemedi benim ailemin yanına gittim . 1 saatlik yoldu ama köy yoluydu biraz engebeliydi. Arefe günü akşam gittik . Bugün yani bayramın birinci günü herşey gayet yolundaydı . Eşimle uzun süredir birlikte olmamıştık aramızdaki sorunlar yüzünden cinselliğe müsade etmiyodum . Bugün kurbanlar kesildi dağıtıldı eşim ameliyat olmuştu dikişleri yeni alınmıştı ağrısı oldu yorulduğu için . Duş alıp uzandı . Bende uzandım yanına . Ayakta bişey yapmadan da dursam yine de yorulmuştum . O sıra biraz birbimizle yakınlaştık. Son zamanlarda o kadar çok çabalamıştı ki görmezden gelmek istemedim bunları . Biraz birbirimize sırnaştıktan sonra uyuyakalmışız . O sıra babaannem aradı yemek yemeye çağırdı . Eşimi uyandırmak istemedim yorgun diye . Kendim çıktım . 1 saat falan oturduk babaannemle sonra ev kalabalıklaştı misafirler geldi bende bizim eve geçtim . Tuvalete gittim bi anda bi yanmayla biraz kan geldi . Sümüksğ falan değildi sıvı haldeydi . Hemen babaannemlere geri gittim . Halama söyledim böyle böyle diye . Ambulans çağırdılar hastaneye geçtik . Sancılarım vardı ama çok az görünüyordu . Açılmam 1 cm di . Bende sandım ki doğurcam. Ama şuan evdeyim . Gönderdiler eve postaladılar . Eşim beni doğumhaneye aldıklarında kapıda ileri geri gidip duruyomuş içeriden ebeler çıkar doğum başladı der bende eve gider oğlumuzun senin eşyalarını alırım diye çok sevinmiş heyecanlanmıştım diyo . Çok üzüldü doğmadı diye . Sancı hissetmiyodum nst de az çıkınca açılmam da az olunca gönderdiler . Sizce ne kadar sürer bebişin gelmesi