Yeni1anne Kızlar 35 haftalık hamileyim sabah da belim çok ağrıdı ama geçti şimdi biraz önce tekrar başladı belimin ağrısı doğum belirtisi mi bu bilen varsa yazabilir mi lütfen
BusraUras Yeni1anne ağrı ne tür? Ya da ağrı mı sancı mı? Adet ağrısı gibi yaygın bir ağrı mı? Eğer adet ağrısı gibiyse doğum sancısı oluyor ama ara ara giriyorsa yalancı sancıdır.
BusraUras Yeni1anne bir doktorunuza danışın nst ye bağlayıp baksınlar sancınız mı var acaba gerçekten erkenmiş daha haftanız.
BusraUras Yeni1anne korkmayın. Stres yapmayın. Bebişinizde etkilenir. Doktorunuza danışın o sizi yönlendirsin içiniz rahat etsin.