Elvann81 Merhaba arkadaşlar ben program baktığım zaman 38+2 haftalık ama doktor da 39+2 dedi hangisi doğru kafam karıştı 26 temmuz pazartesi günü doğum için gün verdi
Suleasyaa Bebeğiniz haftasına göre 1 hafta ilerde yani .gelişimi iyi. Ama adet tarihinize yani buradaki programa göre hesaplayacaksiniz