Zehra333 Rahim filminde tüpler açılınca baya umutlanmıştım hayırlısı kısmet değilmiş az önce test yaptım negatif . İnşallah gelecek ay denemeye devam dualarınızı eksik etmeyin lütfen. Hoşçakalın
176_Prenseskadin Zehra333 bana hamilesin gibi geliyo☺️ inşallah vardır diğer postunda soru sordum görmedin galiba Migros sanal market ne kadar sürede getirdi kapıda ödemesi varmi
Zehra333 sdmr20 Zeysezer gmzgncr testi yaptım ilk 5 dk negatifti duşa girdim çıktım simdi baktım gölge gibi çizgi kamerada zor yakalanıyor ya bilmiyorum mide yanması falan var ayaklarım ateş çıkıyor gibi hala negatife inanmak istemiyorum inşallah hislerim doğrudur
sdmr20 Zehra333 yine de ümidinizi yitirmeyin yumurtlama üzerinden 14 veya 17 gün geçince mutlaka çıkar varsa Rabbim gönlünüze göre versin bugün de yumurtlamanın 13. Günüymüş☺️
Zehra333 Zeysezer önceki gebeliklerim adete bir gün kala çıkmıştı ama yarın da adet günüm hayırlısı bakalım
sdmr20 Zehra333 canım benim önemli olan adete ne kadar kaldığı ne kadar geçtiği değil aslında. yumurtlama üzerinden ne kdar geçtiği inşallah vardır dualarım seninle, bu ara çok denk geldim sana ❤️🥰🤲🏻
Zehra333 sdmr20 Allah razı olsun canım benim haklısın aslında öncekilerde yumurtlamadan 14 gün sonra çıkmıştı hep adet sancısı başladı hafiften allah sağlık versin diğer Ay yine deneriz
sdmr20 Zehra333 bende istiyorum birbirimize dua edelim inşallah bu ay olmazsa öteki aya Allah büyük 🥰 Her adet yeni bir umut🍀
sdmr20 Zehra333 evet coook dikkatli bakınca var bişeyler ama 😋 yine de buna Ümit bağlamayalım hemen cıkmadı malum
sdmr20 Zehra333 [url=https://www.hizliresim.com/e8dixir][img]https://i.hizliresim.com/e8dixir.jpeg[/img][/url]
Zehra333 sdmr20 evet canım iki güne adet olmazsam tekrar ederim iyi geceler dilerim desteğin için cok sağol
Zehra333 Feyzaveannesi bi oğlum var canım ondan sonraki 4 gebeliğimde düşükle sonuçlandı oğlum da eşim de çok istiyorlar gelip karnımı öpüyor oğlum araları 3 yaş oksun istedik 8 yaşına girdi tüpler kapalıymış geçen ay açıldı deniyoruz allahı izniyle