Bebeğim 20 günlük oldu kaç saatte bir kaldırmalıyım acıkmasını mı beklemeliyim . Bazen sağdıgım sütü veriyorum 50 cc-75 cc arası içiyor yeterli mi dir aranıyor bazen vermiyorum sindiremez diye , memeyi de 15 20 dk emiyor doyuyor mudur biz 7 günlükken sarılık değeri 12 çıkmıştı kilomuz da 2730 du sonra sağlık ocağında kilo tarttırdık 13 günlükken 3300 oldu yani bugün pek uyanmıyor sıcaktan mı yoksa sarılığı geçmedi mi anlamadım bazen yüzüne bi sarılık geliyor bebeğimin ama anlık gibi gözlerinde falan bişi yok her emmeden sonra yemekten sonra kakasını da yapıyor bilgilerinizi paylaşırmısınız🤗