Yamacin-Annesi Profilo buzdolabım var yeni çıkanlardan 1 sene oldu alalı bugün etleri koyduktan sonra ötmeye başladı soğutmuyorda ve etrafı cok sıcak el sürürmüyor napicam derecesi -18 de
Akrepbebek Yamacin-Annesi servisi ara canim. Annemlerinde öyle olmuştu. Motoru mu bozulmuştu ne tam hatırlamıyorum. Servis parçasını değiştirdi
Denizyildizii Yamacin-Annesi çok yoğunluk olduysa öter. Fazla mı yükleme yaptınız. Yada fazla açık kalmışsa da öter bi süre sonra normale dönüyor.
zehranurr Yamacin-Annesi -18 ideal derece aslında. Bence kapağını hiç açmadan biraz bekleyin. Yanlarının sıcak olması çok normal benim buzdolabımda yanları sıcak oluyor içine yazmışlar yanlar sıcak olabilir normal falan diye 😂
41irem Yamacin-Annesi profilo kullanmıyorum ama çok doldurmuş olabilirsin oyüzden uyarı veriyordur belki arka dip kısımları çok doldurma boş bırak hava gelen yerleri bide öyle dene benimde buzlanma yapmıştı bi ara saçma sapan yerleştirmekten
Yamacin-Annesi Denizyildizii ya aslında cok koymadım açık da kalmadı sadece dondurucu kısmı öyle oldu
Akrepbebek Yamacin-Annesi extra dondurucu özelliği mi var mi? Hızlı bir şekilde soğutuyor. Bir onu dene varsa.benim buzluk -21 de
Akrepbebek Yamacin-Annesi bide profilo müşteri hizmetlerini arayıp anlat bi mutlaka sana bilgi vereceklerdir . En sağlıklı bilgi onlarda 😊
Reyyankus zehranurr ay bende akşamdan beri bunun kaygısı dayım ya. Benimki de bosch marka iki ay oldu alalı buzluğa koydum etleri ayıptır söylemesi sonra yanları çok sıcak oldu endişelendim bozuluyor mu diye.😏 Yorumunuz içime su serpti biraz.☺️
Denizyildizii Yamacin-Annesi aynı anlattığın şey bizdede oldu sabaha kadar ötmüştü sabah olması gereken sıcaklığı yakalayınca düzeliyor
zehranurr Yamacin-Annesi istersen sabaha kadar bekle kapağını açmadan eğer düzelmezse servis yolu gözüktü 🤷🏼♀️🤷🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️