Benim bebeğim de önden gidiyordu 31+3de 32+3 görünüp tam 2kiloydu. 34+3de gittim 2400 olmuş yani 3 haftada 400 gram almış tabii yetersiz hissediyor insan ilk duyunca ama kilo konusu çok geniş bir konu. Bebeklerin anne karnında bile büyüme atakları varmış bazen birden kilo alır bazen duraklamaya girebilirmiş. Önemli olan alt üst sınır dedikleri çizelgenin içinde bulunması. Hem 2 hafta kadar önde ve geride bulunması da normal sayılıyor hiç canını sıkma önemli olan sağlıklı olması