37+6 haftalık hamileyim. Kasığıma belime ağrı giriyor ama düzenli değil. Karnım üst tarafı ağrıyor o düzenli. Hiç çatı muayenesi de yaptırmadım. Doğum Vücuttan vücuda değiştiğini düşünerek acaba açılma varmı kakasını yer mi korkusu var . Güzel anneler acile gitmeli miyim içimin rahat olsun diye yoksa beklemeli miyim