Kızlar merhaba cuma günü erken gebelik testi alıp çift çizgiyi gördükten sonra o akşam kan verdim 18,89 çıktı 2 gün sonra tekrarladım 59,02 çıktı bugün yine baktırdım ve 142,52 çıktı adetime henüz 3 gün var sizce yükselme nasıl gidiyor lütfen bildiklerinizi paylaşırsanız sevinirim 😌