Ilkayy ben Burak hocaya bi tanıdık vasıtasıyla geldim ama takiplerimde ve muayenemde sorun yaşadım. Başta çok memnundum bi de normal doğum diye sürekli üsteleyince bende ters tepti bir de doğum ücreti diğer doktorlara fazla geldi açıkçası. Şimdi gittiğim doktorda kendi kliniği var gopun eski doktorlarından zaten gopta yaptırıyor doğumu çok da iyi bi kadın dün hatta acil bir durum vardı normalde kliniği kapalı olmasına rağmen içim rahat etmedi gel ben bakacağım dedi ve gittim bormal doğum içim de üstelemiyor üstelik en büyük etkisi o oldu sanırım Kezban narin bu arada doktorumun ismi🤭😁