Symsyl bende de çizgi görünmüştü ama kana daha geç yansıdı hatta negatif dediler. Ve ben çok üzülmüştüm. Bir süre sonra tekrarladım kan testini memleketimde yükselmişti değerim yani silik çizgi olunca varmış hamileligim. Ama bekleyebilirseniz biraz daha bekleyip kan verin sizede benim gibi demesinler. Moralinizi bozuyorlar sadece. Ama bence var fakat biraz daha bekleyin kan için 🤗