Herkese merhaba. Gün içerisinde telefonlar sürekli elimizde hatta bazen farkinda olmadan karnımıza yakın mesafelerde bile kullanabiliyoruz. Sizce bunun olumsuz yanları nelerdir. Bu dönemde telefon kullanımını kısıtlamak gereklimidir. Herkese saglıklı günler🤰🏻