Kvsraykt Yok sormadım. Uzun hafta aralıklarında 2 yada 3 kez yaşadım kötüydü ama kontrolüme yakın bir zamana denk gelmediği için unuttum. Bir de doktorum her şey normal güzel dediğinde gitmeden önce yaşadığım kasık ağrısı çatı ağrısı makat ağırısı normaldir herhalde diyip susuyorum. Doktor görünce konuşamayanlardanım sanırım ben 😬😅