elfmoom kızlar yarın beta hcg baktıracağız, cumartesi günü 294 tü, yarın tahmini kaç olmalı? 4. gün yarın
Sevimlianne_adayi elfmoom canım benim dış gebelikte ama ilk değerim 200 şerde idi 2 gün sonra 900 lere falan çıkmıştı ama
AlyaEkmen_ elfmoom 2 günde bir 2 kati olması lazım ortalama 1200 2000 bin arası olmalı ama tabiki döllenme de çok önemli geç döllenme olduysa daha düşük çıkabilir 🙈ben 7bin ile kese görmüştüm doktorlar 2 3bin üstü kese gözükür diyorlar genelde
Gulcingezer elfmoom 800 900 civari olur normalde canim ama bu yeden bunyeye degisiyor bu durum doktorun soyler oranini sana kiyaslama yapar
AlyaEkmen_ elfmoom normal döllenme ise evet yani 1.5 kat 2 kat artış kabul görülüyor ama geç döllenme olunca bu süreç daha yavaş ilerliyor önemli olan takip zaten ultrasonda gözükcek kadar beta yüksek ise hiç takibe bile gerek kalmıyor benim ilk beta değerim 6972 idi bir daha hiç bakılmadı direk ultrason ile keseye baktılar kese mevcut bebek henüz yok 1 hafta sonra gel bebeğe bakalım dediler 6 haftalık iken bebek artı kalp atışını gördük ❤️ süreç bu şekil ilerlerliyor sizin henüz yeni diye 2 günde bir takip yapılır artış güzelse bakmazlar bir daha 🙈
elfmoom AlyaEkmen_ ben tedaviyle hamile kaldım. 1 hafta önce bugün ( salı) 24 tü iki gün sonra ( perşembe ) 74 iki gün sonra ( cumartesi ) 294 tü :)
AlyaEkmen_ elfmoom yani artış gayet güzel ilerlemiş muhtemelen yarın 4lu haneleri görürsünüz sonrasını zaten doktor yönlendirir keseye bakmak için 🙈❤️
miranbeyinmothersi elfmoom inşallah sağlıklı bir grbeliktir kuzum burdan yaz olurmı süreci , allahın izniylr istinelen yükseklikteysr hamilesin demektir
elfmoom AlyaEkmen_ uff hadi inşallah :) bayramdan sonra haberleşelim dedi, ara uzun olduğu için yarın test vereceğiz tekrar :) çoook teşekkür ederim ilginiz için🖤
Minnos_huzur44 Herkesin farkli ya katlanmistir muhtemelen sizinde ben 1300 ile öğrendim ertesi gün 9000 bindi ve keseyi 9000 le bile göremedik hani diyorlar ya 3000 olunca kese görünüyor yok bilmem hergun ikiye katlanır değer hiç takılmayın bunlara ınslalah sağlıklı bi gebelik geçirirsiniz
Minnos_huzur44 Drf 28 haftaligiz şuan bi hafta geride dedi onun dışında sıkıntı yok şükür olmazda insallah