Kızlar ablam 9 haftalık gebe ve 2-3 gündür sırtı agrıs karın boşluğuna dogr agrısı var devlete gıtı acıl den kan aldılar sıkıntı yok dedıler ama ultrosyona bakmadılar eve geldı agrısı hala var ve bayram oldugu ıcınde randevu yok bu sırt agrısı normal mı sızce yoksa düşük tehlıkesınımı gosterıyor