Iki isimden hic hoslanmazdim hala daha emin değilim ama esimle sectgmz isimler arasinda karar veremiyoruz ve ikisi bi arada kulaga hos geliyor gbi. Yine de biri bosuna koyuluyor gbi geliyo bana hep o yüzden emin değilim iki isimli evladi olan anneler nasil kullaniyor musunuz ikisini de. Zor oluyor mu ya da cevreden inatla tek ismi soylendiginde sinirleniyor musunuz yorumlarinizi bekliyorum😊