Deryaerbil Kızlar selam , bugün 16+5 günlüğüm doktor a gittim kesemin iyi olduğunu bebek be eşinin güzel yerde oldugunu söyledi ama sol kaşığımda inanılmaz bir agrı oluyor özellikle yürüyünce başına gelen var mı ???
Selin12- Deryaerbil bende 10 haftalık hamileyim ve 8 haftalık tan beri ara ara bıçak batması gibi oluyor doktora sorduğumda fazla ayakta kalmam gerektiğini söyledi yurus için de erken dedi yürüyorsa bile yavaş ve dinlenerek yürümem gerektiğini söyledi
Papatyahanim Deryaerbil aynı dertten bende muzdaribim bu hafta sonu doktora gidecem bakalım ne diyecek benim önceki gebeliğimde yedinci ayda başlamıştı şimdi dört aylık gebeyim ve şimdi başladı erken oldu biraz geçen hamileleigimde de bişey yapılmadı öyle çektim ağrıyı sadece çok fazla yuruyemedim 😭