Durununannesi46 İyi akşamlar herkese. Reglim 2 gün gecikti evde test yaptım pozitif çıktı. Bugün kan verdim beta hcg 309.24 çıktı. Son adet tarihimin ilk günü 20 Haziran. Kaç haftalık hamileyim?? Ayrıca sigarasızlığa dayanamıyorum 😔😔
gokcekocyigit07 Durununannesi46 daha yeni, beta takibi yapın, hakkınızda hayırlısı, sigara için bir şey diyemiyorum 👎
Nurtrky Durununannesi46 ayarlar kısmından son adet tarihinizi girin uygulama gösteriyor hayırlı olsun tekrar verin test artışını takip edin
VeraVrea Durununannesi46 20 haziran dan 20 temmuza kaç gün var diye bakıp 7 ye bölmek bu kadar zor mu bunun için konu açılır mı🤦🏻♀️
Durununannesi46 gokcekocyigit07 teşekkür ederim, öğrendiğim anda sigarayı bıraktım ama psikolojik olarak çok kötüyüm 😔
Nurtrky Durununannesi46 canım önemli olan beta artışı 48 saat sonra iki katı artş bekleniyor tekrar test ver
Eylul_2 Benim 4+0 da betam 2200 çıktı bence ayını keseyi gördükten sonra doktor net olarak söyler beta bu konuda net bilgi vermiyor
Eylul_2 zehranurr Canım benim adet tarihine göre 6 haftalık olması lazım ama daha 5 olacağım geç döllenme olmuş
Elalayla Durununannesi46 herkesin yumurtladığı gün aynı değil yani hamile kalınan gün farklı . 2 günde bir en az yüzde 60 artmalı. Benim öğrendiğimde 8 günlük gecikmemde değerim 2300 iken, tanıdığım birinin ise 10 000 üstüydü. Farklı olabilir önemli olan düzenli artmasıdır.
Eylul_2 Durununannesi46 Benim ilk öğrendiğimde 83 tü canım sonrasında arttı kişiden kişiye de değişir senin değerinde gayet iyi bence 🥰
Durununannesi46 gokcekocyigit07 bilmiyorum çok da hazırlıklı değildim sanırım 1 yıldır evliyiz ama pandemiden dolayı düğünümüzü bu sene yapıyoruz 3 ağustosta. Olmaz derken pat diye ilk seferinde oldu düğünde kötü olmam inşallah 🙁🙁
gokcekocyigit07 Durununannesi46 oysa bu çocuğa sahip olmak isteyen milyonlarca insan var, bence her şeye rağmen şükredip mutlu olun, evlat kadar değerli bir şey daha yok dünyada, demek ki kısmet böyleymiş 👍
Durununannesi46 gokcekocyigit07 bakış açınız o kadar güzel ki.. çok teşekkür ederim bana ışık tuttuğunuz için. Çok sağ olun 🙏 o zaman iyi ki geldi, bizi buldu diyelim 😊😊
sedanursahin Durununannesi46 ben ilk öğrendiğimde beta değerim 118ti 3 haftalık tı bebek beta değeriniz gayet normal suan 26 haftalık hamileyim☺️
Durununannesi46 sedanursahin çok sevindim, çok teşekkür ederim 😊😊 sağlıkla alalım inşallah kucağımıza 🙏🙏
gokcekocyigit07 Durununannesi46 inan bana o miniğin kalp atışını, hareketlerini hissettikce beni çok daha iyi anlayacaksın, anneyim deyip hep güçlü, mutlu olacaksın 😉 Allah sağlıkla tamamına erdirsin 🤲