nazlielmas Kizlar 18 haziran da regl oldum.. Test ne zaman yapmaliyim? Adetlerim duzensiz! Ne kadar beklemeliyim?
Elifim17 nazlielmas adete degil de yumurtlama ve çatlama ya göre hesap edilir. Ne zaman yumurtladınız. Eger biliyorsanız en erken 10 11 gün gecince testte cok cok silik de olsa cıkar.
Semanurozgan nazlielmas zaten 2 gün gecmis adetin bence çıkar testte kanda benim 2 gün sonra çıkmıştı
RedFlower iki gün geçmiş adetin. yapsan çıkar varmı yok mu. ama bi iki gün daha bekleyebiliyosan bekle. kaç günde bir oluyo ne kadar düzensiz adetin.
RedFlower nazlielmas benimkide düzensizdir ama 4 gün geciktikten sonra yaptım çıktı ikisindede. varsa çıkar bence bi test yap sen
eeebruuu nazlielmas o zaman biraz daha bekle canım bence en azından 1 hafta kadar inşallah sonunda hayırlısıyla güzel sonuçlar alırsın 🥰
Yamacin-Annesi nazlielmas kan testinde 2 haftalık olsa bile çıkıyor doktora gebelikten şüpheleniyorum dersenez kan testinden erkenden öğrenirsiniz varsa eğer
eeebruuu nazlielmas inşallah canım rabbim gönlüne göre versin inşallah 🥰 erken gebelik testleri oluyor al dene istersen 🥰
HEY03D nazlielmas benimde 19 Haziran son adet tarihim adetlerim 30-40 gün aralığında değişiyor. 16 temmuzda kaset test ile çıkmıştı. Bir dene istersen 🙈 her şey gönlünce olsun 🙃
nazlielmas Yamacin-Annesi sadece arada sırada kasıklarım ağrıyor birde meme uçlarım renk değiştirdi ağırmıyo
adsmom Benim reglim 2 Haziran’dı. 2 Temmuz’da yaptığım testte pozitif çıktı. Ama tabi döllenme ile çok ilgili 🙏 Umarım kısa zamanda güzel haber alırsınız
Yamacin-Annesi nazlielmas doktora kasiklarimda agri var gebelikten supheniyorum derseniz kan testini hemen yapar zatn