Ebruaksoylu Kızlar ağrım var 32 haftalık hamileyim stres yaptım eşimle baya kavga ettim gripbim basım çok ağrıyor acile gitsem bakarlar mi midem bulanıyor şimdiden herkese teşekkür ederim hayırlı bayramlar
gokcekocyigit07 Ebruaksoylu elbette bakarlar geçmiş olsun, her şeyden önce sakin olun bebeğinizi üzmeye değmez 👍