Kızlar 2 haftadir 1cm açıklıkla geziyorum karnımın altında çok azdan başlayarak adet sancilarim oluyordu ama şimdi şu son zamanlarda hergun bı kademe daha artiyo hergun biraz daha sancım oluyodu ara ara da olsa. Akşamları uzanırken çocuk alttan ittiriyo beni ama bugün karnımın alt tarafında her zamankinden biraz daha fazla sancı var ve karnımın sol tarafından sancı vuruyo aynı zamanda ayağa kalktığımda sol ayagimin üstüne basamiyorum bastığım anda alt tarafa inanılmaz bir ağrı giriyo nedir bu doğum mu basliyo surekli geçmeyen ama aşırı şiddetli olmayan bir şekilde devam ediyo bugun 39+6