Gnerbeb_12 Kızlar 28 haftalığım herhangi bir ilaç kullanmıyorum. Kullananlarınız varsa ne kullanıyorsunuz.
balllkabagimm Gnerbeb_12 çok önceden kullandırmaya başlıyor dr ama 28. Hafta için ne kullanılıyor bilmiyorum. 🤷🏻♀️ ilk zamanlar folik asit sonra çeşitli vitaminler alıyoruz
2melekannesi_ Gnerbeb_12 doktor 3.aydan sonra başlıyor normalde ben şuan omega demir ilacı ve d vit kullanıyorum mesela kişiden kişiye değişir mi bilmem tabi tahlil falan yapıyorlar öncesinde
Merve7601 Gnerbeb_12 multivitaminlere başlamış olmanız gerekirdi bildiğim kadarıyla ama yinede yanlış bisey söylemek istemem ben kalsiyum omega ve demir kullanıyorum yinede doktorunuza danışmadan bisey kullanmayın
Suleasyaa İlk aylar folik asid kullanılıyor zaten.Sonrqsinda kan tahlili yapıp demir ilacı d vitamini başlıyorlar ki genelde bir çok gebeye demir ilacı verirler. Kas kemik ağrıları krapmlar için kalsiyum magnezyum takviyesi veriyorlar.
gokcekocyigit07 Gnerbeb_12 bunu doktorunla konuşmalısın, her bünye, her gebelik farklı 👍 ben ilkinde 3 ay folik asit kullandım mesela ama bunda 9 ay kullanmak zorundayım, üstelik de değerlerim bunda çok düşük olduğu için çok daha başka ilaçlar kullanıyorum.
milena11 Gnerbeb_12 multivitaminlere ve demir ilacına başlamanız gerek. Özellikle demir ilacı çok çok önemli kullanıyorsanız doktorunuza acil danışın