Kadze merveees hanile olmasan adet tarihine denk geldiği için adet sancısı çekersin çok normal korkma uzan dinlen bol su ic
gokcekocyigit07 merveees özellikle ilk 3 ay çok normal,hamilelik belirtileri arasında kasık ağrısı,batma da var zaten, stres yapma, bol bol dinlen 😉👍