Kızlar merhaba, herkese hayırlı bayramlar. Kafam çok karışık sorabileceğim kimse olmadığı için post açmak istedim yardımcı olursanız sevinirim.
Özetle : 25 yaşında polikistik over rahatsızlığı olan biriyim 2 yıldır evliyim 1.5 yıldır tedavi görüyorum klomen 3 ay denedik vitamin vs olmadı daha sonra gonolf ile aşılama yaptık boş gebelik oldu bu arada eşimde bi sıkıntı yok denildi tek şey ileri hız %27 civarında sorun değil dediler bende sadece pco fakat adetlerim her ay düzenli buna rağmen kendiliğimden hamile kalamadım hiçbir zaman. Polikistik over hormonlarımda sıkıntı yaratmadı bende etkisi sadece hamile kalamamam oldu kilo 49 adetler düzenli nasip olmadı. Velhasılkelam şimdi bu ay konya da bi profa gideceğiz genetik sonuçlar çıkacak 4 5 gün sonra fakat bu ay yeniden yumurtlama takibi yaptırsam mı yapılsa yine aşılama denenecek biliyorum başka doktorda. Fakat kayseri de araştırdığımız tüp bebek uzmanıyla ağustos ayında görüşelim diye karar almıstık hem muayene hemde fikir açısından 5 aydır normal yolla tedavisiz bekledim düşükten sonra fakat bu ay yeniden aşılama denesem mi yoksa diğer ay tüm sonuçlar çıkınca kayserideki prof. gitsem kararını veremedim. Aşılama yapılsa kist olur yine ve transfer gecikir diye de korkuyorum çok muallaktayım lütfen fikir verin. Umarım kendimi açıklayabilmişimdir, uzun oldu hakkınızı helal edin 🌸