5+4 deyim hanımlar ilk gebeliğim kesem çok küçükte olsa gözüktü sanırım geç döllenme var. Bugün kahverengi tırnak kadar akıntılarım oluştu içim hiç rahat değil. Doktoru aradık olabilir sıkıntılı değil, kırmızı kanama olursa sıkıntı oluşturur dedi. İçim rahat etmedi. Bu konuda bilgisi olanlar ?