Zeliiiss Doktoruma danıştım; kendiside sezaryen ile doğum yaptığını ilk 15 günden sonra taktığını owli marka kullandığını söyledi. Sezaryen sonrası erken takmak hem dikişlerini sıkar hem can yakar diye bahsetti.
Doğumdan sonra alıcam o yüzden. Normal olursa başka sezaryen olursam başka alıcam çünkü. Herşeye ulaşmak kolay artık, erkenden alıp elimde patlasın istemem. 😌