Allah’ım bebek sahibi olmak isteyenleri karşılıksız bırakmasın ❤️👼 Hamile olanlarıda bir avazda kurtarsın 🥰
*Korkutmak istemem sadece anımı paylaştım Herkes aynı şeyleri yaşayacak diye birşey yok . Allah size kolay doğum verir inşallah . ❤️
37 .haftada nst kontrolü için gittim ve suyunun azaldığını bebeğimin kalp atışının düzensiz olduğunu öğrendim ve yatışım yapıldı . Ağlaya ağlaya eşime anneme haber verdim çünkü aşırı korkuyordum . Hemen eve gittim bir duş alıp abdest alıp (evim ile hastane arası 2 dakika ) yatışım yapıldı . Sabah saat 10 . Nstye bağladılar kan dı serumdu açıklık dı ( bence bu açıklık bakma daki acı oranı kişiden kişiye değişiyor çünkü ben ağladım . ) 2 saatte bir açıklık bakıyorlar 1 cm den yukarı çıkmadı saat 5 e kadar 🤦 sonra 2 santim oldu rahim gevşetici yerleştirdiler saat 10 a kadar açıklık 2 ydi sonra birden artmaya başladı . sancilardan halisulasyonlar görüyorum İçeriye kimseyi almıyorlar bu arada . (Biri getirip su veriyor, annem gelip elimi sıkıyor eşim geliyor tanıdıklarım gözümün önüne geliyor ) . Gece saatlerinde karnimdan küçük bir balon sesi duydum suyum patladı 🥺 Ölüyorum sandım sancılar dahada arttı. Sürekli tuvaletim varmış gibi hissediyordum ama tabi gondermiyorlar bide ebeler sert cıldırmamak elde değil . Suyum patladığı için yatak sırılsıklam . 3 te açıklık hızlı hızlı arttı ve 17.07.21 saat 5 .23 te erkenci kuşum geldi normal doğum ile. Bütün acılar onun içimden bir balık gibi kaymasıyla bitti gitti (dikiş acıları dahil değildir 🤣🤣 galiba canimm çok tatlı ) yattigim yer çatala çevrildi direk orda doğurdum . Size vereceğim tek tavsiye doğum başladığı esnada kesinlikle büyük tuvaletinizi yaparmışcasına ıkının Tuvaletinizi yapsanız bile ıkının yoksa çok zorlanırsınız .