Merhaba güzel anneler, öncelikle herkese sevdikleriyle sağlıklı huzurlu bayramlar dilerim. 2 hafta önce bir gün durduk yere dudağımın üstü kızardı. Sanki ağdayla bıyık aldım da onun kızarıklığı gibi diyeyim size. Hatta mikrop mu kaptı diye korktum kolonya sürdüm deli gibi yandı ama kızarıklık o gün geçti. Sonra günlerce olmadı. 2 gün önce dudak üstümde bi gerginlik hissettim yine ama kızarıklık yoktu. Bugün yine kızardı. Evde önce hindistan cevizi yağı sürdüm dışarı çıktım. Geçmeyince az önce yine kolonya süreyim dedim deli gibi yandı. Hiç dudak üstü ağda,jilet,cımbız tüy alma yani yapmadım hamilelik boyunca. Yüzüme kullandığım hiçbi krem vs yok. Yalnızca vücuduma en başından beri lierac ve hindistan cevizi yağı sürüyorum. Hiç böyle olmamıştı. Neden olabilir fikri olan ya da yaşayan var mı böyle bir şey?