Eaf 33 hafta oldu ve az kaldi acayip korkularim var napcam bilmiyorum bide 2.gebeligim .kolay diyenler var 2.dogum . Yapanlar bilgi verebilirmk
Se3008 Eaf benimde agustosun 2 sinde spinal olcam . İlki normaldi bu sezeryan ameliyat ortami falan iyice geriyor dusundukce 🥺
Eaf Se3008 normal gidiyor benimde ama dikkat et kilolu bebeğin dedi banada bakalim.hayirlisi ben ikisinden de korkuyorum ya