Gulcingezer tutunmadan sonraki lekelenmeler düşük tehlikesi olarak adlandırılıyor. Bana doktorum hep tutunma dedi hiç düşük tehlikesi demedi. Progestan destekliyor zaten canım gerisi Rabbimdendir. Zaten hastalıklı bi döllenmeyse biz kaparsak yapalım vücut onu atıyor zaten. O zamanda sağlıklı gebelik olmayacağı için üzülmemek gerek. Eğer sağlıklıysa tutunuyor 🙏🏻☺️