Gulcingezer benim önceki gebeliğimde hiç bir şikayetim yoktu sadece kanda progesteron değerim düşük olduğunu için doktor hem iğne hem fitil verdi. Aynı anda arkadaşımın kan değeri de düşüktü ve kahverengi akıntıları oluyordu. 2 doktor ona hiç bir ilaç vermedi, yerleşme kanaması diye. Arkadaşım şu anda 25 haftalık sağlıklı gebeliği var. Benim boş gebelik oldu ilaç kullanmasaydım kendim düşük yapardım ama ilaç kullandığım için kürtaj olmak zorunda kaldım. Bence içini rahat tut, bu haftalarda görülebiliyor. Kanaman aktif kırmızı kana dönerse mutlaka doktora git, onun haricinde yat uzan dinlen, stres yapma. Elimizden geleni yapıyoruz gerisi Allah’a kalmış ♥️ Umarım her şey gönlünce olur 😇