Bebim ilk hamileliğim acemiyim yaşadım bunu bende, mama vermiyorum ama emip sonra küsüyordu 5dk sonra. Arastirdim baya doktor falan sordum emzir ama bir gogsu bosaltsin birak dedi sonrasında govdene yatir gazını çıkar ve yarim saat o şekilde gogsune yatarak evde gez dedi yani emzirdikten sonra bi 40 dk gaz çıkarma falan derken evde dolaniyoruz oyle yatırdım artık kusuyor sadece uyanınca sut kesmik kesmik çıkartıyor oda normalmiş