Nilayan üstteki yorum dediğiniz ben niyim? Kusura bakmayın bu kibar olunacak bir konu değil. Çocuğumu balkondan sallandırıyorum desem ne yazarsınız? Ben bebeğimi 37+4 te kaybettim. Sigara yüzünden değil, alkol yüzünden değil. Sebebi net olmayan bir genetik rahatsızlığım yüzünden. Şu an 15 haftalık hamileyim ve her an kaybetme korkusu yaşıyorum. Bunu yaşamayan bilemez. O yüzden de size dümdüz açık açık yazdım. İster alır uygularsınız, ister “ay çok kaba yazmış öyle direk söylenir mi?” Der hayatınıza devam edersiniz. Allah kimseyi evlat acısıyla sınamasın.