Kızlar hepinizin bayramı mübarek olsun, Doğum yapalı 3 hafta oldu yazmaya fırsatım olmadı, burda Doğum hikayelerini okurken kendim ne zaman yazacağım diye hayal ederdim her neyse çok şükür bu gümümüze
Herşey normal giden gebeliğim vardı, 35. Haftaya geldiğimiz de bebekte gelişim geriliği olduğunu öğrendik sonra 38.haftada sezaryen oldum doktorlar bir sürü kötü ihtimal vermişken kızım doğdu ve çok şükür sağlıklıydı 2.660 gr doğdu 38.haftada Doğum yaptım fakat kızım 35. Haftaya uyumlu minnacık bi bebekti sezaryen oldum toparlanma sürecim Doğumum çok zor olmadı ama lohusalık😔
İlk gebeliğim benim ablamda hamileymiş aramızda bir hafta var onun 2. Gebeliği başka şehirde yaşıyor Doğuma geldi memlekete herneyse ben Doğum yaptım 5 gün sonra oda yaptı ben kaldım 5 gün sonra yalnız onun bebeği sarılık oldu hastanede fazla kaldılar sonra anneme geçtiler ben bi oraya bi buraya 3 hafta oldu ama hergün ağlıyorum çok kötüyüm sürekli içimden ağlamak geliyor annem de işe başladı artık ama ben o kadar yalnız hissediyorum ki kendimi alışamadım bebeğe bu hayata uykusuzluğa çok kötüyüm birde aşırı gazlı sürekli ağlıuo ben ne yapacağımı bilmiyorum o ağlıyo ben ağlıyorum eşim çalışıyor oda çok yoğun geceleri görebiliyorum sadece ben bi oraya bi buraya anlatamıyorum bile çok kötüyüm kendimi çok kötü hissediyorum sürekli ağlıyorum benim gibi olan var mı😔birde gaz için neler yapabilirim damla kullanıyorum adaçayı sürüyorum sıcak tutuyorum ayağını karnını nolur yardımcı olun