Merhaba hanımlar 27.haftamdayım 4 günlüğüne tatile gidip geldik ayaklarım aşırı derecede ödem topladı bileğim kayboldu ayağımın üstü yürüdükçe sallanıyo ödemden.ayağımı yüksek yastığa koyup dinlendiriyorum sabaha biraz iniyo ama evin içinde az bile yürüsem eski haline geliyo başına gelen var mı ne yapmak lazım