Btl_ulusal gazetecianne ben de 21e gireceğim yüz üstü bile yatıyorum karnım çok çıkmadığı için 😅 nasıl rahatıma gelirse öyle uyuyorum çünkü zaten uykuya daldıktan sonra insan yine uyumaya alıştığı pozisyona çeviriyor kendini 😄
Firstlady gazetecianne yok canim nolucak ki. Ben oyle uzaninca bebisimin hareketlerini hiss ediyorum) zaten uyuyunca yan yatiyorum
ZumrutHanim heryanimdan damarlar portledi kalpdamar cerrahi sola yat dedi bacaklarda gollenme olusmus varisler var en iyisi sola yatmak ama sirtustu yatiyorum gece farketmeden gunduz de yatiyorum maalesef