Bugun anneme mecburen yardım ettim başka kimse yok ablam uzakta ..Oturup kalkmaktan ve sürekli eğilip kalkmaktan ekstra kaynana stresinden bebegi şuan aşağıda hissediyorum:(çok mutsuzum.. 17+2 yıl hic böyle olmamıştı acaba normal mi bilmiyorum da :(alt karında agri var doktora gitmeli miyim :(ayağımı yukarı kaldirsam duzelir miyim