kumsalinannesi1 Kızlar bi sorum olucaktı ayın 16sında yaptırdığım hcg testim 1000 çıkmıştı bugün yani ayın 20sinde yaptırdığım 4043 çıktı başına gelen var mı ikiz gebelik olabilir mi
Deletedmom23234 kumsalinannesi1 Beta değerleri ile ikiz veya tek gebelik olup olmadığı anlaşılmıyor ancak 7-8. Haftalarda daha net gözükebilir ultrasonla🥰🙏🏻
diamond2635 kumsalinannesi1 normal artmış 2 katı artarak gitmiş.Bence tektir ikiz betası gibi değil bazı kişiler de betayla alakası yok diyorlar .Benim iki kesem vardı iki kayı artarak gitti beta hcg.Sonra kesenin biri gelişmedi kendiliğinden kayboldu
kumsalinannesi1 Betfer bişey daha sorucam sizce şuan kaç haftalık doktorla görüşemedim bayram tatili olduğu için acilde yaptırdım iki testi de
HEY03D kumsalinannesi1 beta sonuçlarına göre değil son adet tarihine göre ve ultrason ölçümlerine göre söylüyor doktor
kumsalinannesi1 Glsnisa14 HEY03D adetim sürekli aynı tarihte olmuyordu o yüzden son adet tarihini bilmiyorum doktorla da görüşemedim henüz
marbling10 kumsalinannesi1 2 günde iki kat artış normal olan zaten. Sizin de öyle artmış farklı bir durum görünmüyor.
temizelezgi kumsalinannesi1 😍😍 ya kıyamam ben de böyle heyecanlanmıştım. Kan verdiğiniz günden iki gün sonra 2000 iki gün sonra 4000 olmalı. Değer normal yükselmiş. Ben de ikiz çok istemiştim nasip olmadı😌 kese 5. Haftada görünür bu da değerin 3000 olması demektir. Yani tahmini 5-6 haftalık falan bence. Hayırlısı olur inşallah 😍