Fundakrer kuzum yapma sakin ben sabah kontrole gittim bebisim kanalda degildi doktor daha 2 hafta bekleyelim bende doğsun istediğim için eve geldim ananas cayi içtim hurmalar yedim 18kat merdiven indim bide 1 saatlik yol yaptım arabayla halama gittim sonra bebek top gibi kasildi oturmadim bisey yiyemedim aksam 11 oldu 8 saattir bebek açılmadı kasildi kaldi yattım falan tik yok neyse ayağa kalktım üstüme rahat bol bisey gibiyim diye kalktığım gibi suyum bosaldi doktoru aradım 1 saat uzaklıktayım baska şehirde yetişirsem dediğiniz hastaneye gelen diye oda gel sorun yok dedi gittim acikli 3,5 cm suni sanci aldım gece 4 e kadar sanci çektim hep doz yükseldi yarim saatte bir baktılar açıklık artmıyor bebek kafasi cok ilerde diyorlar sürekli sonra ittirdiler gobegime basarak yine gelmedi sonra bebek de bende kotu olmaya başlayınca acil sezeryana alındım yani vakti varken kanala girmemisken dogumu tetikleyen başlamamak lazimmis sende doktor daha var dediyse vardir zorlamaya gerek yok bebiside panikletiyor cunku