Dilekcnkn Ufuk Ben yiyorum ama genel olarak zaten iyi birşey değil ama canım çektikçe yerim yani hamile olmamla alakası yok hasta değilim ya 😂
Pelinbyrktrlr Ufuk Doktorum bana sana 3 şeyi kesinlikle yasaklıyorum demişti. Cips, kola, kızartma. 35+4üm hiç cips yememiştim onca ay ama geçen gün biraz yedim dayanamadım 😅
deletedmom2014 Sağlıklı olmadığını bilsem de açıkçası canım çektikçe yiyorum . Bu aralar da canım acaip istiyor 🙈
Firstlady Pelinbyrktrlr neden demisti? Sebebini soylemismiydi? Cola olmas fanta olurmu? Bence mantikli degil. Digerleri de zararli o zaman
Pelinbyrktrlr Firstlady evet zararlı fanta yı ekstra söylemesine gerek duymadım ben işin mantığını anladığım için. Paketli gıdaların hepsi zararlı doğduktan sonra da yedirmeyi düşünmüyorum okula başlayınca mecbur tanışacak zaten. Siz yiyorsunuz diye doktor yanlış bir şey mi söylemiş oluyor😃
Firstlady Pelinbyrktrlr yoo ben dogru soyluyorum doktor yanlis demiyorum tabiki)))) ben hepsinin zararli oldugunu soylemek istemistim yani sirf colanin degil)) cocuga ben de tabiki vermiycem guzel soyledin zaten kendisi tanisicak okulda falan. O zaman da cok az izin veririm her halde