Ecrininannesi Mrvee bende normal yapacaktim zorunlu olarak 20 aralikta spinal yapacagim bende cok heycanliyim stresliyim korkuyorum karmakarisik hissediyorum kendimi 😳
Haticeyildiz Mrvknc15 masallah canim ya ne guzel insallah benimde sorunsuz gecer anlatirmisin biraz nasil oldu baslangictan bitime kadar
Mrvknc15 Haticeyildiz Haticeyildiz çok teşekkür ediyorum merak etmeyin inşallah sorunsuz geçecektir sadece olumlu olun yeter agrı sızı olucak dıye düşünmeyin ben sıfır bilgi sıgır hisle girdim hıc bısey yokmuş gibi beynimde bitirdim ve öylede oldu o anda hıc r kesik iğne acısı hissi yaşamadım çünkü kendımı öyle şartlandırmıştım ve öyle de oldu çok şükür darısı sızın basınıza💕 İnan’ın insanın beyninde bitiyor sizde önce beyninizde bitirin herşey çok güzel olcak emin olun 😉❤ Sağlıkla gelsin bebişiniz 😍 merak ettiğiniz birşey olursa şakın cekınmeden sorabilirsiniz 💕
Mrvknc15 Ecrininannesi korkulacak bısey yok korkmayın agrı sızı olucak dıye düşünmeyin İnan’ın ınsanın kendınde bitiyor ne düşünürsen onu yaşarsın sağlıkla gelsin bebişiniz 💕
gulcin Mrvee yaklaşık 6 sene oldu ama ne kesilirken nede dikilirken hiçbişey hissetmedim anestezi uzmanı iyi olmalı.zaten bebek geldikten sonra insan hic bisey hissetmiyor sonrasında biraz ağrı oluyor tabiki.ama ağrı kesiciler yapılıyor.
Mrvknc15 Mrvee hayır hayır hıc Birşey hissetmiyorsunuz bile oluyo bıtıyo en güzeli bebegınızı ılk siz görüyorsunuz o an herseyi unutuyorsunuz zaten 💕
Haticeyildiz Mrvknc15 cok tesekkur ederim dogru once kafada bitirmek lazim 😊 insallah sorunsuz bi kavusma ani yasarim evladimla 💙😍
Mrvknc15 AycanYavuz belden uyusturma yani yarım uysturuyorlar uyanıksın ama hissetmiyorsun ama ilk bebegını sen görüyorsun 😍