Masalmasal2 Neler yapıyorsunuz? neler yaşıyorsunuz? cinsiyet öğrendiniz mi? benim bulantılarım hala devam ediyor 😔
AlyaEkmen_ Masalmasal2 iyiyiz 💙ikili taramada öğrendim cinsiyeti 12 haftalık idik yüzde 99 erkek dedi ama ay sonu bir daha gidicez emin olmak için 16 hafta olucak o zaman inşallah şuan 14+1 deyiz kusma bulantılar bitti ama ara ara bazen yine kusmalarım bulantılarım oluyor ama başlarda ki gibi hergun olmuyor su dönem kasık ve bel ağrımız var 🙊❤️
miniklerim125 Masalmasal2 bayram yorgunluğu var biraz onun dışında iyiyiz bulantım hafifledi cinsiyetin için de doktor tahminde bulunmustu
deno1 Masalmasal2 kanamalı surekli igneler haplar hastanede yatmalar cok zor geçiyor migdeme hersey ağır geliyor yanıyor bel agrisi cok fazla daha saysam bitmez cok var 😊
Ank-16 Ben cinsiyeti öğrendim 💙 benim bulantılarım, mide yanmalarım geçti çok şükür. Ama sıcaklardan dolayı sanırım bir iştahsızlık başladı 🙄
Masalmasal2 @AlyaEkmen_ ne güzel öğrenmişsiniz ben bayramdan önce gitmiştim daha çok erken dedi. Bulantılar benimde biraz hafifledi ama geçmiş değil 🤷🏼♀️
Masalmasal2 @ANK aynen genelde bu haftalar da herkes öğreniyor bende ilk gebeliğimde 13 haftada öğrenmiştim. Ama bunu söylemedi. Bende birde çok fazla ağız acılığı var yemek yemeye korkar oldum.
sugarbaby Hala öğrenemedik izne geldik ani kanamam oldu buradaki doktor çok ilgisiz adı özel ama kanama İle ilgili birşey sorsam tersliyor cinsiyetini bile soramadım 😔
betuss5 sugarbaby Benin kanamam olmamisti ama gittigim doktor cinsiyetini demedi hevesimi kursagimda birakti kalbini dinletmedi cok tersti moralimi bozmustu .Sana tavsiyem doktorunu basta iyi sec canim yoksa senide etkiliyor hevesle bekledigin seyleri icine sindirmiyor
Masalmasal2 @sugarbaby evet bazı doktorlara hiçbirşey soramıyorsun gerçekten 😟 banada sorunca yüzde 50 kız yüzde elli erkek dedi 🤗
Masalmasal2 @miniklerim125 bana da daha çok küçük dedi ama aslında mutlaka bir tahmini olmuştur diye düşünüyorum 🤨
kizannesi_1004 Masalmasal2 başından beri hatırı sayılır derecede bulantım olmadi çabuk yoruluyorum sadece ve 5. Haftamdan 13. Haftaya kadar ara ara devam eden kanamalarım oldu sürekli progestan kullandım şuan 15+3üm o sorunumuzda bitti cok şükür. 🙂 11+6 da ikili tarama da kız bebek dedi doktorumuz bir dahaki randevum 2 ağustos tam 17. Haftamda gideceğim yani cinsiyette netleşir inşallah 🙂
Masalmasal2 @deno1 aa geçmiş olsun sizin ki de zormuş. Bende 3 ay hiç kalkmadan yattım son günler de nispeten iyiyim 😢
Masalmasal2 @kizannesi_1004 benim 2 Li taramada söylemedi hatta tam 14 te bile belli değil 🤷🏼♀️ Dedi. Oğlumda erkenden öğrenmiştim insan merak ediyor tabi sağlıklı olsunda bakalım daha hiçbirşey almadım. Sizde çok geçmiş olsun.
kizannesi_1004 Masalmasal2 teşekkür ederim doktordan doktora çok farkediyor canım ya benim doktorum ben sormadan kız bebek bu dedi hocam bu kadar erken mi tahminde bulunmazsınız diye düşünmüştüm dedim güldü ay ben merak ederim görmem lazim mutlaka felan dedi 😂
Liyuzamom Masalmasal2 valla rahmim karnım ağrıyor. 13+2yiz. Zorlanıyoruz. Cinsiyeti daha öğrenemedik valla.bulantılar da ara ara devam ediyor biraz zorlanıyorum. Buna da şükür
whitedream Masalmasal2 11.haftada ikili tarama da tahminde bulundu dün kesinleşti 14 haftayım erkek bizimki.demir hapı balık yağı multivitaminlere başladım bugün ağır mı geldi naptı içtikten 15 dk sonra istifra ettim başına gelen varmı ki daha kan sulandırıcımı içemedim bulantılarım kesilmişti oysa ki😟
betuss5 whitedream banada verdiler ismi decavit icince bende direk cikarttim vitaminle agir geldi doktorda bunu kullan vitamini birak dedi
17Mayismucize @whitedream whitedream bende bırakmak zorunda kaldım kan hapını Demir’i unutmazsam içiyorum içtiğim gibi kusar oldum son zamanlarda