Bu ayın sonunda amniyosentez için ranfovum var.bebegimede ense kalınlığı olduğu için 2 li test yapmadılar Balıkesire yonlendirdiler.ama ben çok korkuyorum bebeğe bisey olucak diye. Down sendromlu bir oglum olduğu için doktorum muhakkak yaptır diyor.çok korkuyorum yaptıranlar nasıl bir işlem bebeğiniz nasıl Bir sorun oluyormu sonrasında nasıl olacak çok tereddütteyim 😞😓