Mucizem67890 Hanımlar 5 aylık hamileyim ilk 4 ay hiç tüketmedim fakat 5. Aydan sonra çok canım istediği için günlük 1 -2bardak kola içiyorum sıkıntı olur mu içen varmı
Dilekcnkn Mucizem67890 Ben içiyorum ama öyle 4-5 bardak falan değil arada serinlemek için falan 1 bardak içiyorum çok içersem midem yanar zaten 😂
birtriptanesi Mucizem67890 Şeker probleminiz yoksa içebilirsiniz çok pimpirikli olmaya gerek yok bence. Zaten yenilen şeyler anca kana karışıyor sonra bebeğe geçiyor. Direkt kola olarak geçmiyor sonuçta 🤷🏻♀️
Sevgikaya1525 birtriptanesi bu konuda sna katılıyorum cnm ya yok şu yenilmez bu içilmez eskiler çok mu dikkat ederdi snki valla ben hiç umursamdm pimpirikli olmadım cnm en istediyse yedm içtim bizimki de ewlat bizde seviyoruz
bebegimvebennn Bende haftada bir gün içiyorum bu sıcaklarda kan şekeri başka türlü düzelmiyor sanki🤦🏻♀️ Zararsa her şey zarar içtiğim kutu sütün bile faydası olduğunu düşünmüyorum katkılı sonuçta
Zeyyyn Mucizem67890 4 aya kadar hiç içmedim haftada 1 içmeye çalışıyorum kola seven biriyim ama gazoz daha masum geliyor 😂 nasıl dayancam derdim ben 9 ay insan duruyor valla kolasız
birtriptanesi Sevgikaya1525 aynen öyle belli başlı şeyler dışında çiğ köfte çiğ sucuk salam falan çok fazla midye yemek dışında bende ne bulduysam yedim hamburger cips kola gerçi hoş yemeyeydim iyiydi kiloları aldım 😅 bi kadın gördüm cips yedim bi şey olur mu diye post açmıştı hay Allahım yaa dedim 🤦🏻♀️
Sevgikaya1525 Mucizem67890 bende içiyorum baştan beri hiç kısıtlamadım yani ewime aldıkça bi ortamda oldukça içerim
balllkabagimm Mucizem67890 günlük değil de arada bi içiyorum özellikle son bir kaç gündür canım istedi çünkü hava çok sıcak bir bardak içiyorum 4. Ayımı doldurdum toplasam 5-7 bardak içtim diyebilirim
Gonul_enes Mucizem67890 ben canimin cektigi herseyi yiyip iciyorum, 3.bebegime hamileyim hepsindede yaptim ayni seyi😂
Sevgikaya1525 birtriptanesi Midye bi iki kez yedim😂onun dışında çiğköfte de canım çekerse acısız ve etsiz yerim😂 ama hamburger cips kola😂hepsini tüketenlerden biriyim bende 😂ama ben fazla almadım ya kilo 32 deym 5 kilo tek aldım😂çocuğumuz cipsten mahrum mu kalsın😂
Sevgikaya1525 birtriptanesi ay allahım😂o zmn yeme yani nedn yedin😂 sinir oluyorum yedikten sonra yedim birşey olur mu dienlere dünde biri ete dokundum dior birşey olur mu bebeğe 😂ciğer yedim zarar görür mü bebek😂hey allahım hey😂